העולם הרגשי של הילד בעל הפרעת הקשב
הרצאתו של ד"ר ג'ים פריש פלס במסגרת הכנס השנתי "למידה, לקויות למידה, הפרעת קשב ומה שביניהן" במכללה האקדמית הליל מערבי בשנת 2015.
לצפיה - לחץ כאן.

פגיעה ברשת בילדים ונוער עם הפרעת קשב
איריס שני מארחת את ד"ר עמיר גפן, חוקר ומרצה למוגנות ומניעת פגיעה ברשת. עבודת דוקטורט באוניברסיטת בר-אילן חקרה את תופעת הבריונות ברשת (Cyberbullying) בקרב בני נוער. מרצה לתואר שני בייעוץ חינוכי ועוסק ביישום טכנולוגיות בינה מלאכותית בחינוך. מלווה בתי ספר ורשויות מקומיות בפיתוח תוכניות מניעה לצמצום פגיעה ברשת. לשעבר חבר בצוות ההקמה ומנהל תחום המניעה של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת – מוקד 105. בהרצאה ד"ר עמיר גפן יסקור את המרחב הדיגיטלי, יתאר את מצבי הסיכון והפגיעה השונים לרבות ההיבטים הפליליים וייתן כלים מעשיים למניעה והמלצות להתנהלות נכונה במקרי פגיעה (כל המידע ילווה בנתוני מחקר עדכניים).
לצפיה - לחץ כאן

תוכנית TLC - למידה רגשית חברתית
איריס שני מארחת את טילי לוין, ישראלית המתגוררת בארה"ב, אשת עסקים שהחליטה להקדיש את מרב זמנה לפיתוח תוכניות חינוכיות לבני נוער. מייסדת תוכנית TLC. בהרצאה טילי תציג את תוכנית TLC, את השפעותיה הרגשיות והחברתיות על בני נוער ואת החלום ליישם את TLC כמסגרת לרווחה נפשית ואורח חיים חיובי.
לצפיה - לחץ כאן

"יש ילדים זיגזג" 
ד"ר סרג' גרדשטיין - אתר קופת חולים כללית.
לקריאה - לחץ כאן.

"אני אואב אותך" - סרט עלילתי
במאי: ויקטור לגזיאל, תסריט: הילה עזרא, דולי גלאור, שירן גילמן
סיפורו של מאור, ילד בעל הפרעת קשב וריכוז המתקשה בלימודיו. מאור מקדיש את זמנו לציור, במקום ללימודיו. הסרט מתאר את
קשיי הסובבים אותו להבין את קשייו ואת התמודדתו של מאור עם המצב הקיים.
לצפיה בסרט - לחץ כאן.
לרעיונות להפעלה בעקבות הסרט - לחץ כאן.


ילד לא שקט - תוכנית טלוויזיה דוקומנטרית (ערוץ 10)

לצפיה - לחץ כאן