טיקים תסמונת טורט/אוטום צ'ודהורי (הוצאת אח)
תסמונת טורט והפרעות טיקים הן הפרעות מוכרות היטב אך לעתים קרובות אינן מובנות כהלכה. במדריך חיוני זה בוחן ד"ר אוטום צ'ודהורי את הסימנים, התסמינים והגורמים האפשריים לתסמונת טורט. הוא מציע עצות מבוססות היטב וטכניקות מעשיות לניהול התסמינים והטיפולים הרפואיים הקיימים כיום. ניתנות גם אסטרטגיות להתמודדות עם בעיות קשורות כגון הצקות בבית הספר והערכה עצמית נמוכה שהופכות את הספר לחובה להורים ולאנשי מקצוע המטפלים בילדים עם תסמונת טורט וטיקים.
 
ליקויים בתפיסה החזותית אצל ילדים עם ADHD, אוטיזם ולקויות למידה אחרות: מדריך להורים ואנשי מקצוע / ליסה א. קורץ (הוצאת אח, 2012)
ספר זה מביא סקירה מקיפה של בעיות ראייה אצל ילדים עם מהקשת האוטיסטית ובעלי לקויות למידה ספציפיות. הוא פורש מגוון נרחב של פעילויות לחיזוק תפקודי הראייה והמיומנויות התפיסתיות בעזרת חומרים פשוטים להכנה ולשימוש בבית ובכיתה. המחברת גם מסבירה בשפה לא טכנית את תהליכי הסינון לקשיי ראייה ומייעצת בנוגע למציאת עזרה מקצועית מתאימה.
זהו כלי עזר מצוין ושימושי להורים לילדים עם בעיות בתפיסה החזותית ולאנשי המקצוע העובדים אִתם.
הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות, ספר פעילויות להורים - 101 דרכים לסייע לילדך להתמודד / לארה הונוס-ווב (הוצאת אח, 2011)
פעילויות מהנות המספקות נקודת ראות חדשה על ADHD
אם אתם רוצים לגדל ילדים בריאים ומאושרים, עידוד ותמיכה יכולים לחולל ניסים, לעומת זאת הרצון לשלוט ולשנות גורם לתסכול ועוינות. בספרה הראשון, The gift of ADHDמציעה הפסיכולוגית לארה הונוס־ווב, דרך חדשה, חיובית ומחזקת, להתייחס אל ילדים המתנהגים בצורה אופיינית להפרעת קשב וריכוז עם היפראקטיביות (ADHD). במקום להתאמץ ל"אלף" את ילדכם מוסח הדעת, היא מראה כיצד ניתן להעריך את היצירתיות, הרגישות ותשוקתו לחיים. בספר זה, היא ממשיכה לפתח את הרעיונות מספרה הקודם, ל־101 פעילויות פשוטות בהן תוכלו להשתמש כדי לפתח את נקודות החוזק של ילדכם.
 
ילדים עם תסמונת מעורבת - ADHD, לקויי למידה, טורט, אספרגר ועוד/מרטין קוצ'ר
'אין זה סוד שאצל אנשים עם שוני נוירולוגי קיים עירוב של בעיות נוירולוגיות. הסוד הוא כיצד לקבוע מתי בעיה אחת מתחילה, נגמרת או חופפת בעיה אחרת. ללא הבנה זו קשה מאוד לתכנן את הטיפול הראוי ביותר ואת התמיכה הדרושה. אולי זה אפילו בלתי אפשרי. ד"ר קוצ'ר, נוירולוג בעל ניסיון רב ומחנך מטבעו מסוגל לחבר בעבורנו את כל פיסות הפאזל. הספר הופך את ההבנה של אנשים עם שוני נוירולוגי למסובכת פחות. זוהי קלאסיקה!'ליאן הולידי ווילי, המחברת של Pretending to be Normal: Living with Asperger Syndrome.
'הדוגמאות שהמחבר מביא לקוחות מן החיים והאסטרטגיות מוחשיות וניתן ליישמן בחיי היומיום. אני ממליצה שספר זה ישמש מדריך לכל הורה שמתמודד עם ילדים עם צרכים מיוחדים'היידי ברנהרדט מנהלתADRN Attention Deficit Research Network, טורונטו, קנדה.
'ד"ר קוצ'ר מכיר בתסכול אותו חווים הורים ומורים המתמודדים מדי יום עם ילד המתקשה בוויסות עצמי והוא מצליח במיומנות רבה ליצור אמפתיה כלפי הילד תוך נקיטת גישה חיובית בה יכולים לנקוט הורים ומורים שמעמיקים את הידע שלהם בתחום. . . נפלא שיש ספר אחד עליו אני יכולה להמליץ להורים, המרכז מידע מועיל על כל הבעיות של ילדם' לסלי פאקר, PhD, מומחית לתסמונת טורט, יועצת בבתי-ספר ופסיכולוגית
 
כיצד לחנך וללמד ילדים עם ADD/ADHD /סנדרה ריף (הוצאת אח, שנת 2009)
ספר מקיף ויסודי שיצא בתרגום עברי בשני חלקים, שמכוון להורים ולמורים. הספר מעניק לקורא יידע, טיפים ועצות, שכל קורא יוכל ליישם.
הספר מחולק למסגרות השונות, גיל הילד ובהתאם לרמת המודעות לבעיה ולהתמודדות איתה.
למורים הספר מציע כלים לעבודה בכיתה, מתן שיעורי בית ועבודה מול ההורים.
להורים הספר מציע סיוע וכלים בתחום הלימודי בבית ובבניית הקשר עם בית הספר. הספר מומלץ הן להורים והן למורים.
 
"הורות לילדים הסובלים מהפרעת חוסר קשב והיפראקטיביות"/דויד פנטקוסט. (הוצאת אח, משנת 2004).
הספר מתורגם ומציע כלים שונים להורים בתחום ההתערבות הפסיכולוגית, בעיקר מספק כלים לבניית גבולות ועיצוב התנהגות. הספר מציע גם דרכי עבודה, אולם מומלץ להתנסות בצעדים המוצעים בספר, רק לאחר הדרכה ראשונית של מהי הפרעת קשב, ודרכי עבודה איתה. הספר יכול לחזק לקורא תהליכים של הבניית התנהגות, בעיקר הפרק בו מציעים המחברים את תוכניתם. יש לקחת בחשבון, כי התוכנית, כתוכנית כוללת לא נבדקה באופן אמפירי (לפחות לכל הידוע לי) אולם התנסות בכלים משם, יכולה לעזור בעבודה הורית יומיומית מול ילדים לקויי קשב.
 
"האידיאייצ'די שלי"/לאורה וולמר (הוצאת אמציה, 2008)
ספר עבודה להורה ולילד. הספר מציג בצורה פשטנית, באמצעות סיפור קליל וחוויתי את העולם הרגשי של לקויי קשב והקשר שלהם לסביבה. ספר זה מאפשר לילדים להבין את הפרעת הקשב של עצמם, ולפתח דיון עם ההורים בנושא (הספר מלווה בהנחיה להורים לאורך ההפעלה). הספר מחולק לקטעים קצרים, חלקו מנוקד.בספר קטעים שבהם קיים ניקוד.