"האידיאייצ'די שלי"/לאורה וולמר (הוצאת אמציה, 2008 )
ספר עבודה להורה ולילד. הספר מציג בצורה פשטנית, באמצעות סיפור קליל וחוויתי את העולם הרגשי של לקויי קשב והקשר שלהם לסביבה. ספר זה מאפשר לילדים להבין את הפרעת הקשב של עצמם, ולפתח דיון עם ההורים בנושא (הספר מלווה בהנחיה להורים לאורך ההפעלה). הספר מחולק לקטעים קצרים, חלקו מנוקד.בספר קטעים שבהם קיים ניקוד. .


"תמיד אני אשם"/ דויד וסימה יגיל (הוצאה פרטית, משנת 2003).

הספר הינו ספר כללי ראשוני, המתאר בפשטות את החיים סביב הפרעת קשב ולקויות למידה. פשטותו מאפשרת גם לבני נוער לקרוא על הקשים השונים ושלכותעהם, בעיקר מתוך דוגמאות מחיי היום-יום. הספר מלווה באיורים ובקטעי קישור (שירים, סיפורים), שמנתקים את רצף הקריאה ומאפשרים לקוראים בעלי הפרעות קשב לערוך הפסקות בקריאת החלקים העיוניים. הספר נכתב בישראל.


"עצור מורידים הילוך"/פטרישה קווין וג'ודית שטרן (הוצאת גלילה).

מדובר בסט של ספר (הוצא לאור בשנת 2004) וחוברת לעבודה עצמית (הוצאה לאור בשנת 2005). הספר מתאר באופן כללי מהי הפרעת קשב מתוך דוגמאות מחיי היומיום. הספר נכתב בשפה פשוטה ומתאים לבני נוער.. הספר מספק לקורא בעל הפרעת הקשב חוויה של הזדהות עם הכתוב. חוברת העבודה יכולה לשמש חומר למחשבה, אולם אינה מהווה תחליף להדרכה מקצועית.


"אני זה אני- ואני יכול"/דליה קרלין (הוצאת יסוד, שנת 2006)
ספר שנכתב בעברית לחיזוק התדמית והדמוי העצמי של ילדים לקויי למידה. ניתן לקרוא את הספר ביחד עם הילד ולדון בתובנות משותפות. היפה בספר שניתן להתייחס לקטעים בנפרד וכל פעם ללמוד עליהם מחדש.מגמגם אבל פחות/ מיכל מלין
ספר מסדרת הספרים להעצמת ילדים. ספר מקור בעברית, ספר חוויתי להתמודדות עם גמגום אצל ילדים. ילדים לקוי קשב במצבי לחץ נוטים יותר לגמגם מילדים אחרים, ולעיתים במשימות פשוטות ומודעות ניתן להתגבר על הקושי. הספר כתוב כך שגם ילדים יכולים לקרוא ולכן יכול לשמש כנושא לדיון עם ההורה.


"מי מפחד מהחושך/ דליה רשפי-תור (הוצאת תמוז, שנת 2005)
ספר לילדים ולהורים הנועד להתמודד עם אחד הקשיים הגדולים של ילדינו הסובלים מ- ADHD – החושך. במיוחד בלילה שהכל נרגע והדמיון הפורה של ילדינו מתחיל לעבוד, יש החמרה בהופעת הפחדים. בספר מספר עצות להתמודדות עם החושך באופן חוויתי.


"שלי הצב ההיפראקטיבי"/ דבורה מוס (הוצאת ספרי יסוד, משנת 1989)
ספר מתורגם שמכוון לילדים, ומתאר את המאפיינים ההיפראקטיביים והאימפולסיבייים של התסמונת. הספר מיועד לעזור לילד בעל הפרעת התנהגות לעבור את מחסום ההתנגדות לתהליך התערבות וטיפול בהפרעת הקשב (כאשר מדובר בהתערבות תרופתית). הספר מתאר את השינוי שחל אצל ילד לפני ואחרי ריטלין, הספר מתאים לילדים בגילאי 8-11. בגיל מוקדם יותר, ילד עלול לפתח חוסר ביטחון בעצמו ולהבין לא נכון את השימוש בתרופה.


"אני זה אני! ואני מיוחד!"/אן מיק ושרה מסיני (הוצאת אגם, 2007)
ספר קריאה נפלא, המיועג לגיל הגן והשנים הראשונת של ביה"ס היסודי. הספר מספר על רועי, ילד קטן הסובל מדימוי עצמי נמוך ובעזרת אימו מגלה מחדש את היכולת להעריך ולהאמין בעצמו. 

"אור - מדיטציות קסומות להורה ולילד" / מיכל בוקר (הוצאת ידיעות אחרונות, 2005)
מדיטציה היא כלי נפלא לעזור לילד להרגע,להעצימו ולחדד את המחשבה. המדיטציה היא כלי נפלא ולפיתוח הקשר בין ההורה לילד ולהכנס לשלווה, במסגרת טקס השינה.