"תמיד אני אשם"/ דויד וסימה יגיל (הוצאה פרטית, משנת 2003).
הספר הינו ספר כללי ראשוני, המתאר בפשטות את החיים סביב הפרעת קשב ולקויות למידה. פשטותו מאפשרת גם לבני נוער לקרוא על הקשים השונים ושלכותעהם, בעיקר מתוך דוגמאות מחיי היום-יום. הספר מלווה באיורים ובקטעי קישור (שירים, סיפורים), שמנתקים את רצף הקריאה ומאפשרים לקוראים בעלי הפרעות קשב לערוך הפסקות בקריאת החלקים העיוניים. הספר נכתב בישראל.
"אני זה אני- ואני יכול"/דליה קרלין (הוצאת יסוד, שנת 2006)
ספר שנכתב בעברית לחיזוק התדמית והדמוי העצמי של ילדים לקויי למידה. ניתן לקרוא את הספר ביחד עם הילד ולדון בתובנות משותפות. היפה בספר שניתן להתייחס לקטעים בנפרד וכל פעם ללמוד עליהם מחדש.
מגמגם אבל פחות/ מיכל מלין
ספר מסדרת הספרים להעצמת ילדים. ספר מקור בעברית, ספר חוויתי להתמודדות עם גמגום אצל ילדים. הספר כתוב כך שגם ילדים יכולים לקרוא ולכן יכול לשמש כנושא לדיון עם ההורה.
"אני זה אני! ואני מיוחד!"/אן מיק ושרה מסיני (הוצאת אגם, 2007)
ספר קריאה נפלא, המיועד לגיל הגן והשנים הראשונת של ביה"ס היסודי. הספר מספר על רועי, ילד קטן הסובל מדימוי עצמי נמוך ובעזרת אימו מגלה מחדש את היכולת להעריך ולהאמין בעצמו.
"אור - מדיטציות קסומות להורה ולילד" / מיכל בוקר (הוצאת ידיעות אחרונות, 2005)
מדיטציה היא כלי נפלא לעזור לילד להרגע,להעצימו ולחדד את המחשבה. המדיטציה היא כלי נפלא ולפיתוח הקשר בין ההורה לילד ולהכנס לשלווה, במסגרת טקס השינה.